18 Augusti: Till dig som tror att du kan styra världen

”Världen är större än din blogg. En dag trampar du fel och då kommer du ångra dig. Tänk på det.”

 

När man får "råd" via mail med text som ovan  - så börjar man undra var världen är på väg.

 

När man får mail där man ber mig att skicka mina texter till personen ifråga innan jag publicerar det - för kontroll av "faktafel", så börjar jag undra ännu mer.

 

När det finns personer i cyberymden som vill styra det som skrivs och sägs, samt censurera på nätet, genom olika former av påtryckningar, så börjar jag undra ännu ännu mera, var världen är på väg.

 

Men jag orkar inte ta denna meningslösa fight längre. Jag ger upp och erkänner mig besegrad av "ondskan".

 

Vidare har jag nu även tagit bort hela inlägget, där Fredrik Nygård skall ha gjort en kränkande kommentar om en viss person.

 

Jag fick aldrig något svar på av anmälaren eller blogg.se vilken kommentar som var kränkande. Men någon har förmodligen pressat blogg.se - för i morse fick jag ett mail av dem om ett hot att stänga min blogg, om jag inte tog bort Fredriks Nygårds kommentar.

 

Jag funderar på om jag skall stänga av kommentatorsfunktionen på denna blogg, så att den inte också hotas av stängning.

 

Men jag låter den vara öppen, men jag ber er läsare att inte nämna några namn på vilka eller eventuellt vilken person detta må gälla i cyberymden.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: O.S

Nu vet jag ju inte vilken person du pratar om, men är inte dessa symtom läskigt slående på den person som skulle kunna avses?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

2013-08-18 @ 13:09:23
Postat av: Anonym

minst 6 punkter är episkt likt

2013-08-18 @ 13:16:05
Postat av: X

Ja..

2013-08-18 @ 13:17:30
Postat av: DEC

Det är väl punkt 6 och 8 som ev inte passar in på Borat the Dictator? Bra film ser man den så ser man likheterna

2013-08-18 @ 13:21:40
Postat av: O.S

Precis. Riktigt bra film hursomhelst.

2013-08-18 @ 13:43:57
Postat av: Wow

"Om du däremot korsar min väg från och med nu så får du skylla dig själv. Förut har jag varit för snäll, men det gäller inte längre. Tro mig när jag säger att jag kan och är villig att gå längre än dig.

Jag har nämligen ingenting att förlora."

Vad har hänt?? Hotar han allt och alla nu. Fan va läskigt. Hoppas pokerlistings tar avstånd från honom nu.

2013-08-18 @ 17:19:14
Postat av: Boi

Tror pokerlistings är nöjd med sin bloggare i allafall. Hur nöjd som helst.:)

2013-08-18 @ 17:27:39
Postat av: Boi

...och nu är det Fredrik som skall förtalas..

2013-08-18 @ 17:30:08
Postat av: Que?

Eeeh? Har någon sagt till dig att du skall skicka dina texter för kontroll?? Vem... Pinniochio???

2013-08-18 @ 19:06:18
Postat av: Berra

Helt rätt, när en diskussion börjar övergå till rena personpåhopp är det ingen ide att fortsätta argumentera. Skit i det där och gå tillbaka till dina gamla goa inlägg.

2013-08-18 @ 19:10:55
Postat av: Berra

Helt rätt, när en diskussion börjar övergå till rena personpåhopp är det ingen ide att fortsätta argumentera. Skit i det där och gå tillbaka till dina gamla goa inlägg.

2013-08-18 @ 19:10:55
Postat av: byling

Vafan,du fick väl inte ens reda på vilken kommentar det handlade om??
Herrejävlar,du ska alltså skicka DIN bloggtext till nån snubbe så att HAN ska godkänna DIN text???

Får din Nordkoreaupplevelse att likna ett äventyr i pressfrihetens Mecka.....

Blogg.se verkar vara av rejält blött material,fega jävlar. Men problemet var nog att trafiken till viss del dirigerades om från ett ställe till ett annat och det gillas nog inte av Herrar Siteägare eller exklusiv bloggare.
Vill inte skriva några namn,för din skull,men alla som hängt med hänger nog med på vad jag menar här.

Jaja,jag har fixat en gratisblogg på nåt jävla blogghotell,jag kan skriva vad fan jag vill och stänger dom ner den so fine.
Du får gärna gästblogga där om det är något du vill ha sagt utan att riskera bli av med din egna blogg,bara att höra av dej.

Jag tror nämligen på yttrandefrihet,kommunist som jag är ;-)

2013-08-20 @ 00:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0