1 Mars: Ny pokersite


EDIT: http://fagbetpoker.se

För er som inte har hört nåt innan så kommer vi köra cashgame 2 dagar i veckan på rätt låga nivåer. Vi har egna bord på ett nytt rätt litet nätverk. Nivå 0.25/0.5 Texas och ett omaha bord samma nivå. Till en början på söndag och tisdagar. Tanken är att köra igång på söndag den 6:e mars kl 20.00. Blir priser efter varje månad, mest vunnet, mest spelade händer och mest vunnet/spelad hand.. Kommer finnas en community där man kan föreslå mer bord, nivåer och skriva om händer osv.. Har ni några frågor kan ni skriva här eller till [email protected]

Andreas "Andy" Johansson
FAGBETS Pokerklubb General 

Kommentarer
Postat av: Olle

Hej,

Jag funderar på att vara med och spela med er,men innan jag reggar mig vill jag såklart veta vem som äger XPT-Poker.

Ge mig nu inget namn på nått holdingbolag utan jag vill givetvis ha privat personen/personernas namn.

2011-04-06 @ 20:52:22
Postat av: Pokerstar

Jag har ingen aning om vem som "fysiskt" äger XPT...

2011-04-14 @ 23:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0