4 November: Valterego slutar på Team Fagbet


4 november, Kl 11.43 lämnade Valterego sin avskedsansökan till Team Fagbet:
Valterego skriver: 
"Hoj,
Jag lämnar min plats tillförfogande i teamet. Det finns flera anledningar, men en stor är att det har växt till riktig stor grej och jag har redan för många dåliga samveten. Jag tycker ni skall hitta någon mer dedikerad. Jag funkar så att om jag inte kan satsa helhjärtat, så gör jag det inte alls.
Allt gott
//
Valterego"

Valterego som hann vinna en home-game för Team Fagbet den 22 oktober, under sin korta karriär hos Teamet, lämnar nu ett stort tomrum i laget:

- "Vi kommer att tänka och spela för dig "Wall-E" under Göteborgs Super Weekend på lördag. Vi önskar dig all lycka i framtiden"
//
Teamet

Kommentarer
Postat av: Optikern

Tack för den tid som varit Wall-E.

Vi står bakom dig i ditt beslut men tänk dig för innan du böjer dig framåt.

2010-11-05 @ 18:34:24
Postat av: Roffe

Roffe och Hasse från Svinsjön önskar lycka till i de finare salongerna än vi kunde erbjuda.

2010-11-05 @ 19:01:59
Postat av: Yksi

Heter det inte Homo-game?

2010-11-07 @ 14:04:26
URL: http://www.yksico.com/aceofspades
Postat av: Pokerstar

Yksi:

:)

2010-11-07 @ 15:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0