17 December: PokerFinnkampen

Då är det äntligen dags för PokerFinnkampen och den officiella lanseringen av Fagbet. Dock kommer den "riktiga" lanseringen ske när samtliga deltagare närvarar. Då jag har vunnit detta pokerfinnkampspaket av Nordic Bet och denna tävling inte kostar mig något, så kommer jag att skänka 10% av min ev vinstsumma till alla mina lagkamrater. (Dvs, dom får DELA på dessa 10%) Lite snålt kan tänkas , men vi kommer dessutom skänka pengar till RSFU. (Dybban skriver nedan i Aftonbladet)




Ni kommer kunna följa oss på twitter på denna sida.


Kommentarer
Postat av: Gay

Menar du inte RFSU nu? RSFU, RFSL, eller RFSU? Jag blir förvirrad, var ska ni skänka?

2010-12-17 @ 11:10:52
Postat av: Yksi

RFSU Ungdom var det väl...? :)

2010-12-17 @ 12:45:57
URL: http://www.yksico.com/aceofspades
Postat av: dybban

Det är inte så lätt för en dyslektiker med alla bokstäverna. Pengarna ska gå till RFSU ungdom, precis som Yksi skriver. ;)

2010-12-17 @ 16:15:49
Postat av: dybban

Det är tydligen inte så lätt för en utbildad journalist heller. RFSL Ungdom ska pengarna gå till...

2010-12-17 @ 16:18:34
Postat av: dilba

Hahahaha! Heja heja!

2010-12-18 @ 01:15:14
URL: http://pokerlistings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0